Felhasználási feltételek

Batro Stone s.r.o. általános szerződési feltételei („Feltételek”), székhely: K Nádraží 331/22, cégjegyzékszám: 04234308, bejegyezve a Prágai Városi Bíróságon (C 244550), e-mail: bata@batrostone.cz, telefon: 602 318047 („Mi” vagy „Eladó”) szabályozzák a Vásárló („Ön”) és Eladó között létrejövő adásvételi szerződés („Szerződés”) jogait és kötelezettségeit a www.kisallatsiremlek.hu oldalon működő Webáruház („Webáruház felület”) keretében.

Mivel alapvetően távközlési eszközöket használunk, a Szerződés is ily módon, elektronikus úton, a Webáruházon keresztül jön létre.

Ha a Feltételek bármely pontja eltér attól, amiben az adott rendelés során megállapodtunk, akkor az adott megállapodás elsőbbséget élvez.

I. NÉHÁNY FOGALOM MEGHATÁROZÁSA

1. Ár: az az összeg, amit a Termékért fizetni szükséges;

2. Szállítási költség: az összeg, amit a kiszállításért (beleértve a csomagolást) fizetni szükséges;

3. Teljes ár: az Ár és a Szállítási költség összege;

4. ÁFA: az alkalmazandó hozzáadottérték-adó;

5. Számla: az ÁFA-törvény alapján kiállított adóügyi dokumentum a Teljes árról;

6. Megrendelés: az Ön visszavonhatatlan ajánlata a Szerződés megkötésére;

7. Felhasználói fiók: a regisztráció alapján létrejött fiók, mely megőrzi a megadott adatokat és a korábbi megrendelések történetét;

8. Ön: a Webáruházban vásárló személy, azaz a Vásárló;

9. Termék: minden olyan árucikk, amely a Webáruházon keresztül megvásárolható.

II. ÁLTALÁNOS RENDELKEZÉSEK ÉS TÁJÉKOZTATÁS

1. Termék vásárlása kizárólag a Webáruház felületén keresztül lehetséges.

2. A megrendelés során köteles minden adatot pontosan és valósan megadni. Ezeket az adatokat a rendelés alapján véglegesnek tekintjük.

III. A SZERZŐDÉS MEGKÖTÉSE

1. A szerződés kizárólag cseh nyelven köthető meg.

2. A szerződés távúton, a Webáruházon keresztül történik. Az ezzel kapcsolatos költségek Önt terhelik, de ezek nem haladják meg az alapszolgáltatások díját (pl. internet-hozzáférés). A Megrendelés elküldésével Ön elfogadja a távközlési eszközök használatát.

3. A szerződés megkötéséhez Megrendelést kell leadni, amelynek tartalmaznia kell:

  • a megvásárolni kívánt Termékek megjelölését,
  • az Árat, Szállítási költséget, fizetési módot, szállítási módot,
  • az Ön személyes adatait: név, cím, telefon, e-mail,
  • ha rendszeres szállításról van szó, annak időtartamát.

4. A Megrendelés elküldése előtt minden adat ellenőrizhető és módosítható. A „Fizetési kötelezettséggel járó megrendelés” gombra kattintással a rendelés elküldésre kerül. Előtte az ÁSZF elfogadását is meg kell erősíteni.

5. A megrendelést e-mailben visszaigazoljuk, ezáltal jön létre a Szerződés. A visszaigazoló e-mail tartalmazza az ÁSZF-et is.

6. Ha a Termék nem elérhető vagy túl sok darabot rendel, előfordulhat, hogy a rendelést nem tudjuk elfogadni. Ilyen esetben új ajánlatot küldünk.

7. Nyilvánvaló hibás Ár esetén nem vagyunk kötelesek a Terméket leszállítani, még akkor sem, ha visszaigazoltuk a Megrendelést. Ebben az esetben szintén új ajánlatot teszünk.

8. A Szerződés megkötésével Ön kötelezettséget vállal a Teljes ár megfizetésére.

IV. FELHASZNÁLÓI FIÓK

1. A Webáruházon történő regisztrációval Ön hozzáférést kap a saját felhasználói fiókjához.

2. Regisztrációkor köteles a megadott adatokat helyesen és valósághűen megadni, valamint ezek változása esetén frissíteni.

3. A fiókhoz való hozzáférés felhasználónévvel és jelszóval történik. Ezek titokban tartása az Ön felelőssége.

4. A fiók személyes jellegű, harmadik fél számára nem átadható.

5. Jogosultak vagyunk a fiókot törölni, különösen ha 180 napnál tovább nem használta, vagy ha megsérti a szerződéses feltételeket.

6. A fiók nem biztos, hogy folyamatosan elérhető – karbantartások miatt időszakosan nem lesz elérhető.

V. ÁRAK, FIZETÉSI FELTÉTELEK, TULAJDONJOG FENNTARTÁSA

1. Az ár mindig szerepel a Webáruházban, a Megrendelésben és a Szerződésben is. A megrendelés során feltüntetett ár az irányadó.

2. A teljes ár az ÁFA-t is tartalmazza, valamint minden további törvényes díjat.

3. A teljes árat a szerződés megkötését követően, de a termék átvétele előtt kell kifizetni. Fizetési módok:

  • a) Banki átutalás – fizetési határidő: 5 nap, adatokat a visszaigazolásban küldjük;
  • b) Online bankkártyás fizetés a GoPay rendszerrel – fizetési határidő: 2 nap;
  • c) Utánvétel – átvételkor fizetendő;
  • d) Készpénzes fizetés személyes átvétel esetén.

4. Számlát elektronikus formában küldünk e-mailben, és elérhető a fiókjában is.

5. A termék tulajdonjoga akkor száll át Önre, amikor a teljes árat kifizette és a terméket átvette.

VI. TERMÉKEK KISZÁLLÍTÁSA ÉS KÁRKOCKÁZAT ÁTSZÁLLÁSA

1. A terméket az Ön által választott módon kézbesítjük (személyes átvétel, Zásilkovna, PPL, GLS stb.).

2. Kiszállítás csak Csehországon belül történik.

3. A kiszállítás ideje a választott szállítási módtól és fizetési módtól függ. A megrendelés visszaigazolásában tájékoztatjuk.

4. Átvételkor köteles ellenőrizni a csomag sértetlenségét. Sérülés esetén ne vegye át, és haladéktalanul jelezze.

5. Ha Ön nem veszi át a terméket (kivéve jogos indok), jogunk van elállni a szerződéstől.

6. Ismételt kézbesítés költségét Ön viseli.

7. A kockázat Önhöz kerül, amikor átveszi a terméket, vagy amikor lehetősége lett volna átvenni, de nem tette.

8. Ha a termék nem volt raktáron, de megadott elérhetőséggel szerepelt, és ez változik, értesítjük.

9. Ha 30 napon belül sem tudjuk kézbesíteni, Ön is és Mi is elállhatunk a szerződéstől.

VII. HIBÁS TELJESÍTÉS

1. Garanciát vállalunk, hogy a termék nem hibás és:

  • megfelel a megállapodott tulajdonságoknak,
  • alkalmas a szokásos rendeltetésre,
  • megfelel a minta alapján elvárt minőségnek,
  • megfelelő mennyiségű és tömegű,
  • jogszabályoknak megfelelő,
  • jogilag tehermentes.

2. A hibás teljesítésre vonatkozó jogokat a Polgári Törvénykönyv és a fogyasztóvédelmi törvény szabályozza.

VIII. ELÁLLÁSI JOG

1. Ha Ön fogyasztó, joga van indoklás nélkül elállni a szerződéstől 14 napon belül.

2. Az elállási határidő attól a naptól számított 14 nap, amikor Ön vagy az Ön által megjelölt harmadik fél (a fuvarozón kívül) a terméket átvette.

3. Elállási szándékát egyértelmű nyilatkozattal köteles jelezni (pl. postai levél, e-mail). Használhatja az alábbi elállási nyomtatványt is.

4. Az elállási határidő betartottnak minősül, ha a nyilatkozatot a határidő lejárta előtt elküldi.

5. Elállás esetén visszatérítjük az Ön által teljesített minden fizetést, ideértve a szállítási díjat is (kivéve, ha nem az általunk felkínált legolcsóbb szállítást választotta).

6. A visszatérítést legkésőbb 14 napon belül teljesítjük, attól a naptól számítva, amikor megkaptuk az elállási nyilatkozatot. A visszatérítést ugyanazzal a fizetési móddal teljesítjük, amellyel Ön fizetett, hacsak másban nem állapodtunk meg.

7. A visszatérítést visszatarthatjuk, amíg vissza nem kapjuk a terméket, vagy amíg Ön nem igazolja annak visszaküldését – attól függően, melyik következik be előbb.

8. A terméket indokolatlan késedelem nélkül, de legkésőbb az elállás közlésétől számított 14 napon belül köteles visszaküldeni. A visszaküldés közvetlen költsége Önt terheli.

9. Ön kizárólag akkor vonható felelősségre a termékben bekövetkezett értékcsökkenésért, ha az a termék jellegének, tulajdonságainak és működésének megállapításához szükségestől eltérő használat következménye.

IX. FOGYASZTÓI JOGVITÁK RENDEZÉSE

1. Nem vagyunk kötelesek magatartási kódex alkalmazására a PTK 1826. § (1) e) pontja alapján.

2. A fogyasztói panaszokat az alábbi e-mail címen intézzük: bata@batrostone.cz. A panaszkezelés eredményéről e-mailben tájékoztatjuk.

3. Fogyasztói jogviták békés rendezésére jogosult szerv: Cseh Kereskedelmi Felügyelet, www.coi.cz. Az online vitarendezési platform: http://ec.europa.eu/consumers/odr.

4. A cseh Európai Fogyasztói Központ további információval szolgálhat: www.evropskyspotrebitel.cz.

X. ZÁRÓ RENDELKEZÉSEK

1. Ha jogviszonyunk nemzetközi elemet tartalmaz, a cseh jog alkalmazandó. A fogyasztói jogokat ez nem érinti.

2. A szerződéses kommunikáció elektronikus úton történik – mi az Ön e-mail címére küldünk, Ön a mi címünkre: bata@batrostone.cz.

3. A szerződés módosítása kizárólag írásban lehetséges. Az ÁSZF változásairól azokat érintő felhasználókat e-mailben értesítjük legalább 14 nappal előre.

4. Vis maior esetén (pl. járvány, természeti katasztrófa) egyik fél sem felelős az elmaradt teljesítésért. Ha 10 napnál tovább tart, bármelyik fél elállhat a szerződéstől.

5. A feltételek melléklete a panaszkezelési és elállási űrlap.

6. A szerződést és a feltételeket elektronikusan tároljuk, de nem tesszük hozzáférhetővé. A rendelés visszaigazolását és a feltételeket e-mailben elküldjük.

7. A feltételek hatályba lépésének dátuma: 2025. május 18..


MELLÉKLET – ELÁLLÁSI NYILATKOZAT MINTA

Címzett: Batro Stone s.r.o., K Nádraží 331/22, 190 15 Praha

Ezúton közlöm, hogy elállok az alábbi adásvételi szerződéstől:

  • Megrendelés kelte: __________
  • Vevő neve: __________
  • Vevő címe: __________
  • E-mail cím: __________
  • Rendelés száma: __________

Dátum: __________

Aláírás: (csak papír alapon történő benyújtás esetén szükséges)